zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Kadencja 2014 - 2018
Kadencja 2010 - 2014
Rada Miejska w Koronowie
Komisja Przestrzegania Prawa, Gospodarki Komunalnej i Przestrzennej
Posiedzenie w dniu 25 września 2025, godz. 09:00
w Urząd Miejski w Koronowie, ul. Farna 24, sala konferencyjna nr 27.
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Miejska w Koronowie
Lista obecności na posiedzeniu
Adam Brona
Obecny
Danuta Czarnotta
Obecna
Tomasz Gordon
Obecny
Bogusław Guziński
Obecny
Wojciech Orliński
Obecny
Tomasz Skotnicki
Nieobecny
Maciej Szlagowski
Obecny
Mariusz Weleziński
Nieobecny
Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia komisji i stwierdzenie kworum.
2.
Wydanie przez Komisję opinii w sprawie:
a)
posadowienia obiektu gospodarczego na dz. 1846/27 w Koronowie,
b)
wydzierżawienia dz. 1170 w Koronowie,
c)
wydzierżawienia stawu w Popielewie,
d)
wydzierżawienia dz. 96/42 w Stopce,
e)
umieszczania automatów paczkowych Orlen i DHL,
f)
zgody na odpłatne nabycie działek nr 250/6 i 252/7 położonych w Starym Dworze,
g)
zgody na zamianę części działki nr 1315/7 w Koronowie na działkę nr 70 w Więzownie po uregulowaniu przebiegu drogi zgodnie z jej granicami,
h)
h. wniosków o nadanie nazw: - ulicy Burmistrza Stanisława Gliszczyńskiego - mostu kolejki wąskotorowej im. Stanisława Gliszczyńskiego.
3.
Informacja Burmistrza Koronowa dotycząca przychodów i kosztów funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Gminy Koronowo z uwzględnieniem podziału kosztów za odbiór, zagospodarowanie odpadów, funkcjonowanie Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych i kosztów ponoszonych na likwidację nielegalnych wysypisk w roku 2024 i za I półrocze 2025 r.
4.
Informacja Prezesa Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie sp. z o.o. dotycząca rzeczywistych poniesionych kosztów za odbiór odpadów komunalnych oraz funkcjonowania Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w roku 2024 i za I półrocze 2025 r.
5.
Informacja Burmistrza Koronowa dotycząca funkcjonowania systemu pobierania opłat za odbiór odpadów komunalnych z uwzględnieniem kwot należnych wpływów i działania systemu windykacji oraz zestawienie informacji dotyczących liczby osób zamieszkałych na podstawie złożonych deklaracji i informacji z przeprowadzonych w tym zakresie kontroli.
6.
Podsumowanie pracy komisji i wnioski komisji o wprowadzenie zadań do projektu budżetu Gminy Koronowo na 2026 rok.
7.
Sprawy bieżące komisji.
8.
Analiza materiałów na sesję Rady.
9.
Zamknięcie posiedzenia komisji.