Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia komisji i stwierdzenie kworum.
2.
Wydanie przez Komisję opinii w sprawie:
a)
posadowienia obiektu gospodarczego na dz. 1846/27 w Koronowie,
b)
wydzierżawienia dz. 1170 w Koronowie,
c)
wydzierżawienia stawu w Popielewie,
d)
wydzierżawienia dz. 96/42 w Stopce,
e)
umieszczania automatów paczkowych Orlen i DHL,
f)
zgody na odpłatne nabycie działek nr 250/6 i 252/7 położonych w Starym Dworze,
g)
zgody na zamianę części działki nr 1315/7 w Koronowie na działkę nr 70 w Więzownie po uregulowaniu przebiegu drogi zgodnie z jej granicami,
h)
h. wniosków o nadanie nazw: - ulicy Burmistrza Stanisława Gliszczyńskiego - mostu kolejki wąskotorowej im. Stanisława Gliszczyńskiego.
3.
Informacja Burmistrza Koronowa dotycząca przychodów i kosztów funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Gminy Koronowo z uwzględnieniem podziału kosztów za odbiór, zagospodarowanie odpadów, funkcjonowanie Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych i kosztów ponoszonych na likwidację nielegalnych wysypisk w roku 2024 i za I półrocze 2025 r.
4.
Informacja Prezesa Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie sp. z o.o. dotycząca rzeczywistych poniesionych kosztów za odbiór odpadów komunalnych oraz funkcjonowania Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w roku 2024 i za I półrocze 2025 r.
5.
Informacja Burmistrza Koronowa dotycząca funkcjonowania systemu pobierania opłat za odbiór odpadów komunalnych z uwzględnieniem kwot należnych wpływów i działania systemu windykacji oraz zestawienie informacji dotyczących liczby osób zamieszkałych na podstawie złożonych deklaracji i informacji z przeprowadzonych w tym zakresie kontroli.
6.
Podsumowanie pracy komisji i wnioski komisji o wprowadzenie zadań do projektu budżetu Gminy Koronowo na 2026 rok.
7.
Sprawy bieżące komisji.
8.
Analiza materiałów na sesję Rady.
9.
Zamknięcie posiedzenia komisji.