« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia komisji i stwierdzenie kworum.

2. Wydanie przez Komisję opinii w sprawie:

a) posadowienia obiektu gospodarczego na dz. 1846/27 w Koronowie,

b) wydzierżawienia dz. 1170 w Koronowie,

c) wydzierżawienia stawu w Popielewie,

d) wydzierżawienia dz. 96/42 w Stopce,

e) umieszczania automatów paczkowych Orlen i DHL,

f) zgody na odpłatne nabycie działek nr 250/6 i 252/7 położonych w Starym Dworze,

g) zgody na zamianę części działki nr 1315/7 w Koronowie na działkę nr 70 w Więzownie po uregulowaniu przebiegu drogi zgodnie z jej granicami,

h) h. wniosków o nadanie nazw: - ulicy Burmistrza Stanisława Gliszczyńskiego - mostu kolejki wąskotorowej im. Stanisława Gliszczyńskiego.

3. Informacja Burmistrza Koronowa dotycząca przychodów i kosztów funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Gminy Koronowo z uwzględnieniem podziału kosztów za odbiór, zagospodarowanie odpadów, funkcjonowanie Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych i kosztów ponoszonych na likwidację nielegalnych wysypisk w roku 2024 i za I półrocze 2025 r.

4. Informacja Prezesa Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie sp. z o.o. dotycząca rzeczywistych poniesionych kosztów za odbiór odpadów komunalnych oraz funkcjonowania Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w roku 2024 i za I półrocze 2025 r.

5. Informacja Burmistrza Koronowa dotycząca funkcjonowania systemu pobierania opłat za odbiór odpadów komunalnych z uwzględnieniem kwot należnych wpływów i działania systemu windykacji oraz zestawienie informacji dotyczących liczby osób zamieszkałych na podstawie złożonych deklaracji i informacji z przeprowadzonych w tym zakresie kontroli.

6. Podsumowanie pracy komisji i wnioski komisji o wprowadzenie zadań do projektu budżetu Gminy Koronowo na 2026 rok.

7. Sprawy bieżące komisji.

8. Analiza materiałów na sesję Rady.

9. Zamknięcie posiedzenia komisji.

« Powrót do strony głównej