Zapytanie dot. utrzymania dróg gminnych
W związku z licznymi uwagami mieszkańców dotyczącymi złego stanu dróg gminnych, zwracam się z zapytaniem dot. szczegółowych informacji na temat harmonogramu prac związanych z równaniem dróg gruntowych oraz uzupełnianiem ich nawierzchni kruszywem.
W ostatnim czasie wiele zgłoszeń kierowanych do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej spotyka się z odpowiedzią, że prace nie mogą zostać przeprowadzone ze względu na nieodpowiednie warunki atmosferyczne (zbyt sucho lub zbyt mokro) bądź że równanie odbędzie się "zgodnie z harmonogramem". Niestety, mimo wielokrotnych próśb, żaden harmonogram tych prac nie został dotąd przedstawiony ani radnym, ani mieszkańcom.
W związku z powyższym proszę o:
1. Udostępnienie aktualnego harmonogramu równania i utwardzania dróg na terenie gminy.
2. Wskazanie częstotliwości wykonywania tych prac oraz kryteriów, według których ustalana jest kolejność realizacji.
3. Informację, czy harmonogram ten jest dokumentem wewnętrznym, czy też publicznym i dostępnym dla mieszkańców.
Z poważaniem
Iwona Madziąg
Odpowiedź do Zapytanie (odpowiedz.pdf)